Subject: FW: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027 innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord" kooskõlastamine: täiendavad dokumendid
From: "Sirje Potisepp" <[email-masked]>
To: Kristjan Järvan, "MKM info"
Cc: "Mikk Vahtrus"
Date: Fri, 13 Jan 2023 15:55:24 +0200

Tere,

Käesolevaga seitan Teile Toiduliidu tagasiside "Perioodi 2021–2027
innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord"
eelnõule.

Lugupidamisega

Sirje Potisepp

_________________________

juhataja

Eesti Toiduainetööstuse Liit

Estonian Food Industry Association

Tel: +372 6 484 621

Mob: +372 50 46 547

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.toiduliit.ee/> www.toiduliit.ee

From: Üllar Huik <[email-masked]>
Sent: 12 January 2023 14:47
To: Sirje Potisepp <[email-masked]>
Subject: RE: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027
innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord"
kooskõlastamine: täiendavad dokumendid

Tere

Panin tagasisideks sellise teksti kokku

Terv

Üllar

Sent from  <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> Mail for
Windows

From: Eesti Toiduainetööstuse Liit <mailto:[email-masked]>
Sent: neljapäev, 12. jaanuar 2023 12:50
To: Üllar Huik <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> Sirje Potisepp
Subject: RE: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027
innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord"
kooskõlastamine: täiendavad dokumendid

Just!

Vormista ametlik tagasiside tekst. Vastamise tähtaeg on 20.jaan.

Jagaksin ka Kaubakoja ja Tööandjatega.

Terv

Sirje

From: Üllar Huik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 11, 2023 3:29 PM
To: Eesti Toiduainetööstuse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027
innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord"
kooskõlastamine: täiendavad dokumendid

Jah,

Probleem, et kvalifitseeruvad ainult VKE-d ja suured ei pääse ligi isegi
kõrgema omaosaluse klausliga.

Teine probleem on selles, et summad on tõsisema TA töö jaoks juba ajale
jalgu jäänud ja ei võimalda vähegi arvestatavaid projekte enam teha.

Terv

Üllar

Sent from  <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> Mail for
Windows

From: Eesti Toiduainetööstuse Liit <mailto:[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 11. jaanuar 2023 15:18
To: Üllar Huik <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027
innovatsiooni- ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord"
kooskõlastamine: täiendavad dokumendid

Üllar, Sa seda vist vaatasid!?
Terv
Sirje Potisepp
_________________________
juhataja
Eesti Toiduainetööstuse Liit
Estonian Food Industry Association
Tel: +372 6 484 621
Mob: +372 50 46 547
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.toiduliit.ee <http://www.toiduliit.ee>

-----Original Message-----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 11 January 2023 15:05
To: Eesti Toiduainetööstuse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [EIS] Eelnõu : MKM/22-1631 - "Perioodi 2021–2027 innovatsiooni-
ja arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord" kooskõlastamine:
täiendavad dokumendid

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on kooskõlastamise menetlusetapis lisandunud
uusi andmeid või dokumente.
Eelnõu toimik: MKM/22-1631 - Perioodi 2021–2027 innovatsiooni- ja
arendusosaku toetuse andmise tingimused ja kord Kooskõlastamine algatati
30.12.2022 09:28

Kohustuslikud kooskõlastajad: Haridus- ja Teadusministeerium;
Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium; Keskkonnaministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 20.01.2023 23:59

Lisandunud dokumentide maht on e-postiga saatmiseks liiga suur. Kõik
dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e42ad407-d720-48a9-bba7-ab
1fcc366eab>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e42ad407-d720-48a9-bba7-ab1
fcc366eab
Link kooskõlastamise etapile:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e42ad407-d720-48a9-bba7-ab
1fcc366eab?activity=1>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e42ad407-d720-48a9-bba7-ab1
fcc366eab?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main